Известие

Collapse
No announcement yet.

Проверка нивото на маслото

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    ... Всички имат възвратен......
    Е не е вярно. А кажи защо

    ---------- Post added at 12:35 ---------- Previous post was at 12:33 ----------

    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Не ми отговори на въпроса, кое държи маслото в магистралата.
    Прочети си за устройството на маслената помпа и ще видиш сам. А и ще разбереш защо се изчаква и как се стича маслото от магистралата

    ---------- Post added at 12:36 ---------- Previous post was at 12:35 ----------

    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Ето ти филтър бeз байпасен клапан:



    ---------- Post added at 11:43 ---------- Previous post was at 11:40 ----------

    Цвятко, каквото от казаното дотук не ти е ясно, питай учтиво и ще ти го изясня.

    В противен случай, приключвам с теб.

    ---------- Post added at 11:49 ---------- Previous post was at 11:43 ----------



    Как мислиш - редно ли е да се мери нивото на маслото при празна магистрала?
    Да

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Е не е вярно. А кажи защо

      ---------- Post added at 12:35 ---------- Previous post was at 12:33 ----------

      Прочети си за устройството на маслената помпа и ще видиш сам. А и ще разбереш защо се изчаква и как се стича маслото от магистралата
      Ще отговориш ли на въпроса?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Аз имам кола без никакви клапани във филтъра защо, сетете се.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          На тази картинка е даден част от филтъра. Всеки реномирън филтър има байпас клапан. Ти ще кажеш защо

          ---------- Post added at 12:38 ---------- Previous post was at 12:37 ----------

          Ти си с обикновен хариен, безкорпусен и байпасът ти е част от колата

          ---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:38 ----------

          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Ще отговориш ли на въпроса?
          На теб - не

          Comment


          • #20
            Има си и корпус и си изглежда като маслен филтър.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Аз имам кола без никакви клапани във филтъра защо, сетете се.
              Лорде, привет отново!
              Видя ли как те принудих да се откажеш от онзи кофти подпис, ха-ха....
              А колкото до сегашната тема, ще ти припомня какво ти написа колегата code в темата за асиметричните гуми, когато за пореден път спечели спора с алфиста-идеалист и си поиска обещаната каса бира:

              [B]Колегата, ecotronic пак ги въртя и сука докато забравят всички за какво се говори, т.е. няма да видиш никаква бира въпреки, че стана ясно точно обратното на неговото твърдение. Както винаги и най-елементарният въпрос се вкарва в страшна тиня. Докато се откажат всички да спорят.

              [/B

              С две думи - нека аз и ти си мерим двигателното масло при студен или вече изстиващ двигател, алфиста-идеалист да си го мери на горещ двигател, а останалите колеги - както преценят самите те...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Има си и корпус и си изглежда като маслен филтър.
                имаш регулатор на налягането

                Comment


                • #23
                  Аз не мога да разбера що се чоплите ?
                  Какво значение има дали се мери на студен/топъл мотор, дали е празна магистралата и т.н., като разликата в показанията ще е реално 2мм на щеката, въпроса е да има масло в посочените показания, те затва са нарисували min/max.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    На теб - не
                    Що ли не се учудвам?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                      Лорде, привет отново!
                      Видя ли как те принудих да се откажеш от онзи кофти подпис, ха-ха....
                      А колкото до сегашната тема, ще ти припомня какво ти написа колегата code в темата за асиметричните гуми, когато за пореден път спечели спора с алфиста-идеалист и си поиска обещаната каса бира:

                      [B]Колегата, ecotronic пак ги въртя и сука докато забравят всички за какво се говори, т.е. няма да видиш никаква бира въпреки, че стана ясно точно обратното на неговото твърдение. Както винаги и най-елементарният въпрос се вкарва в страшна тиня. Докато се откажат всички да спорят.

                      [/B

                      С две думи - нека аз и ти си мерим двигателното масло при студен или вече изстиващ двигател, алфиста-идеалист да си го мери на горещ двигател, а останалите колеги - както преценят самите те...
                      Той не знае и чете и копира както виждаш

                      ---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 13:00 ----------

                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      имаш регулатор на налягането
                      Ако продължаваш може и да познаеш някой ден
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                        Аз не мога да разбера що се чоплите ?
                        Какво значение има дали се мери на студен/топъл мотор, дали е празна магистралата и т.н., като разликата в показанията ще е реално 2мм на щеката, въпроса е да има масло в посочените показания, те затва са нарисували min/max.
                        Не е само 2 мм. Разликата може да достигне 5-6 мм, което когато маслото е около показанието min може да бъде фатално. И това е така, защото при топъл двигател маслото повишава температурата си, респективно увеличава обема си и показанията на щеката при топъл двигател са по-високи, отколкото при студен. Ето защо ако просто спреш и веднага провериш нивото на маслото и то е 3-4 мм над минимума може да помислиш, че всичко е ОК, и след това например да се наложи ремонт или направо смяна на турбото и т.н.

                        Comment


                        • #27
                          Има лампи. Светят когато стане критично, без да е повреден мотора
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            Аз не мога да разбера що се чоплите ?
                            Какво значение има дали се мери на студен/топъл мотор, дали е празна магистралата и т.н., като разликата в показанията ще е реално 2мм на щеката, въпроса е да има масло в посочените показания, те затва са нарисували min/max.
                            Отговорът е елементарен - някой пуска една абсолютно безсмислена тема и плюскането и пуканицата започват, както и меренето на половите членове. Очаквам с нетърпение тема за химичния състав на антифриза, примерно формулирана така: "Какво знаем за карбоксилните групи в етилен-гликола и влиянието им върху окисните слоеве в условията на повишеното налягане на флуида". При положение, че всеки мери нивото на маслото, когато колата е с изстинал двигател и паркирана на равно, хоризонтално място не мога да разбера тези, които пускат такива безумни теми защо го правят. За да демонстрират познания, интеУект или поради огромното желание да провокират? Уважаеми драскачи, смилете се над нас !!!
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Има лампи. Светят когато стане критично, без да е повреден мотора
                              Светят казваш

                              ---------- Post added at 13:25 ---------- Previous post was at 13:24 ----------

                              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              Отговорът е елементарен - някой пуска една абсолютно безсмислена тема и плюскането и пуканицата започват, както и меренето на половите членове. Очаквам с нетърпение тема за химичния състав на антифриза, примерно формулирана така: "Какво знаем за карбоксилните групи в етилен-гликола и влиянието им върху окисните слоеве в условията на повишеното налягане на флуида". При положение, че всеки мери нивото на маслото, когато колата е с изстинал двигател и паркирана на равно, хоризонтално място не мога да разбера тези, които пускат такива безумни теми защо го правят. За да демонстрират познания, интеУект или поради огромното желание да провокират? Уважаеми драскачи, смилете се над нас !!!
                              Защото бъркаш, мери се на топъл. Прочети си ръководството

                              Comment


                              • #30
                                Пич, нещо си се объркал. В ръководството пише само, че колата трябва да престои минимум 5 минути на равно място, за да се изравни нивото. Вярваш ли ми, или да пращам скрийншот?
                                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                                Comment

                                Working...
                                X